Ruszyła rekrutacja do GAC MOTOR USA! Firma szuka międzynarodowych talentów.

Najszybciej rozwijająca się chińska marka samochodów GAC Motor, spółka podległa GAC Group, rozpoczęła program rekrutacyjny skupiający się na Dolinie Krzemowej, Detroit i Bostonie.

Firma GAC Motor prowadzi rekrutację w zakresie inżynierii, badań i rozwoju technologii, marketingu i komunikacji oraz początkującej kadry kierowniczej.

Inne spółki podległe GAC Group także biorą udział w programie rekrutacyjnym, poszukując pracowników na stanowiska w działach badań i rozwoju, części samochodowych, pojazdów oraz usług handlowych i finansowych. 

"Firma GAC Motor osiągnęła 85% złożonej stopy wzrostu przez sześć lat z rzędu. Nie bylibyśmy w stanie osiągnąć tak dobrych wyników bez mądrości i wkładu każdego pracownika. Chcemy, aby firma była idealną platformą wzrostu dla wszystkich zatrudnionych tak, aby mogli w pełni zrealizować swój potencjał” - skomentował Yu Jun, główny dyrektor firmy GAC Motor w trakcie wydarzenia na uczelni Massachusetts Institute of Technology (MIT) w Bostonie, które odbyło się 10 maja. W trakcie spotkania przedstawiciele firmy GAC Motor integrowali się z najlepszymi studentami z czołowych globalnych uczelni.

Poszukiwanie nowych talentów na skalę międzynarodową jest integralną częścią globalnej strategii firmy GAC Motor, która zakłada integrację zasobów kapitałowych i technologicznych, a także utrzymanie pięciu globalnych systemów biznesowych: badań i rozwoju, zakupów i łańcucha dostaw, produkcji, marketingu i obsługi klienta. 

Ponadto firma GAC Motor była organizatorem pierwszej Międzynarodowej Konferencji Dystrybutorów, która odbyła się 22 kwietnia w Hangzhou w Chinach. Wydarzenie umożliwiło wszystkim globalnym dystrybutorom firmy wzięcie udziału w dyskusjach na temat przyszłego rozwoju branży motoryzacyjnej, tworzenia nowych strategii brandingu, opracowywania modeli współpracy, budowania pracy zespołowej oraz wprowadzania nowych produktów zgodnie z wynikami globalnych badań rynkowych w 2016 r. 

Firma planuje wprowadzenie na rynek międzynarodowy luksusowych modeli włączywszy GA8 i GS8 już w roku 2017, tym samym zapewniając klientom na całym świecie produkty i usługi wyższej jakości. 

"Firma GAC Motor przeznaczy więcej zasobów na potrzeby sektora międzynarodowego, wzmocni wsparcie dla dystrybutorów w zakresie polityki biznesowej, marketingu i reklamy oraz wprowadzania nowych modeli na rynek przy jednoczesnym budowaniu zespołu dystrybutorów międzynarodowych, który będzie wzrastał wraz z firmą w nowym rozdziale globalnej ekspansji” - dodał dyrektor Yu. 

"Aktywnie angażujemy się w rynek międzynarodowy przez prowadzenie globalnego programu rekrutacyjnego, który podąża za trendami rynkowymi postępującymi w kierunku przemysłu 4.0. W nowej erze innowacje technologiczne i brandingowe będą głównym wyróżnikiem konkurencyjnym” - dodał dyrektor. 

Od 2008 roku firma GAC Motor nieprzerwanie zaskakuje międzynarodowych producentów samochodów swoimi wyznaczającymi trendy modelami, przełomowymi osiągnięciami technicznymi i nowymi rekordami sprzedaży. Firmie udało się z powodzeniem rozpocząć działalność na terenie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej, Europy Wschodniej, Afryki i Ameryki Południowej, a obecne działania obejmują tworzenie globalnej sieci sprzedaży i usług w 14 krajach oraz rozwój w górnej warstwie rynku. Na rok 2017 firma GAC planuje otwarcie pierwszego północnoamerykańskiego ośrodka badań i rozwoju w Dolinie Krzemowej, a wejście na rynek Ameryki Północnej planowane jest do roku 2019. 

W celu zwiększenia wpływów na rynku międzynarodowym firma GAC Motor podjęła szereg inicjatyw, włączywszy współpracę z produkcją „Transformers: Wiek Zagłady" w roku 2014, organizację azjatycko-europejskiej wyprawy na 15 000 kilometrów wzdłuż Jedwabnego Szlaku w 2015 roku, a także odegranie roli sponsora samochodów na wyłączność plebiscytu Africa Magic Viewers' Choice Awards w roku 2016 oraz forum Nigeria Governors' Investment Forum w roku 2017. 

W styczniu 2017 roku firma GAC Motor po raz trzeci pojawiła się na północnoamerykańskich targach samochodowych North American International Auto Show (NAIAS), na których przedstawiła trzy przebojowe modele: pierwszy elektryczny model GE3, nowy SUV GS7 oraz koncepcję pojazdu EnSpirit. Premiery przyciągnęły uwagę ekspertów branżowych, profesjonalistów, mediów i gości. Model GS7 został okrzyknięty „hitem wśród SUV nowej generacji" przez magazyn New York Times oraz nazwany „robiącym wrażenie debiutem ogólnoświatowym" przez Forbes na targach Auto Shanghai w kwietniu. Firmie GAC Motor udało się nawiązać strategiczną współpracę z czołową 10. dostawców w branży motoryzacyjnej na świecie, włączywszy firmy Aisin Seiki, Michelin, Continental i Faurecia, czemu przyświecał cel oferowania najwyższej jakości pojazdów. 

"Do naszych planów na przyszłość należy zwiększanie poziomu inwestycji w rozwiązania technologiczne w celu wprowadzania dalszych postępów w pojazdach elektrycznych i inteligentnej działalności, a także szersza ekspansja marki na scenie międzynarodowej i utworzenie ekosystemu internetowego pojazdów na rzecz promocji GAC Motor jako światowej marki z zaawansowaną produkcją, badaniami i rozwojem oraz marketingiem” - podsumował dyrektor Yu.

Autor: Anna Adamska

Źródło: PAP