Samochód dla twojej firmy - jak go wybrać?

Szukając samochodu dla firmy warto pomyśleć o nim jak o narzędziu, które wesprze nasz biznes. Należy więc zwracać uwagę nie tylko na wartości wizerunkowe takie jak wysoka klasa, prestiż i ekologia, ale również na sprawy praktyczne – osiągi, koszty eksploatacyjne oraz możliwości finansowania. Równie istotna jest także niezawodność i bezpieczeństwo pojazdów.

Wysoka klasa i prestiż

Samochód firmowy to wizytówka przedsiębiorstwa. Jest nawet pewna grupa prezesów, którzy deklarują, że nie robią interesów z kontrahentami przyjeżdżającymi na spotkanie kiepskim autem. Ich zdaniem, jeżeli kogoś nie stać na porządne auto, każe to stawiać pytania o kondycję finansową jego firmy. Być może jest w tych twierdzeniach sporo przesady, niemniej z całą pewnością możemy stwierdzić, że to jakim samochodem jeździmy na spotkania w dużym stopniu definiuje, w jaki sposób jesteśmy postrzegani przez naszych partnerów biznesowych. Dla przykładu - gdy poruszamy się nowym Volvo XC90 komunikujemy wysoki status finansowy, dbałość o bezpieczeństwo, zamiłowanie do tradycyjnego, skandynawskiego rzemiosła opartego o piękne, naturalne drewno, otwartość na najnowsze zdobycze techniki, a także pragnienie, by wszystko co nas otacza było dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Szwedzka marka utożsamiana jest bowiem z najwyższym poziomem bezpieczeństwa i komfortu, a także niepowtarzalnym designem i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie w każdym samochodzie klasy premium znajdziemy tak zaawansowane systemy jak Pilot Assist czy Queue Assist, które ułatwią kierowcy sprawne i bezpieczne poruszanie się w trasie i korkach, kamerę 360 stopni pozwalającą swobodnie manewrować w dowolnej przestrzeni, czy Sensus Connect i Volvo On Call dające poczucie ochrony oraz stałą łączność z internetem.

Ekologia i oszczędności, ale nie kosztem mocy

W dzisiejszych czasach być "eko" jest modne. Konsumenci chętnie sięgają po produkty oznaczone jako ekologiczne, firmy starając się więc wytwarzać swoje produkty i świadczyć usługi w sposób przyjazny dla środowiska. Czy jednak wizerunek eko-firmy nie ulegnie nadszarpnięciu, gdy jej prezes lub pracownicy poruszać się będą autami jednego ze znanych niemieckich producentów, uwikłanego w aferę z fałszowaniem testów na emisję spalin? Warto więc wybierając firmowy samochód stawiać na takie silniki, które projektowane są ze szczerą troską o środowisko naturalne. Dobrym przykładem będzie tu dieslowski silnik Volvo XC90 oznaczony D5 AWD (235). Jego moc to 235 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi aż 480 Nm, a to wszystko przy pojemności skokowej wynoszącej jedynie 1969 cm3. Parametry te w praktyce oznaczają wysokie osiągi i niskie spalanie, a więc oszczędności w codziennej eksploatacji. Warto także odnotować, że silnik diesla szwedzkiego producenta wyposażony jest w nowy rodzaj katalizatora, redukujący nie tylko tlenek węgla i węglowodory, ale pochłaniający również tlenki azotu.

Korzystne finansowanie

Wysoka klasa, prestiż, nowinki technologiczne, ekologia, wysokie osiągi i niskie spalanie to jeszcze nie wszystko. Bardzo ważna jest także możliwość korzystnego zakupu pojazdu. W przypadku Volvo XC90 możemy skorzystać z wyjątkowej oferty Volvo Easy Lease, łączącej w sobie finansowe zalety leasingu operacyjnego z pakietem serwisowym. Wstępną decyzję leasingową otrzymamy w ciągu godziny od złożenia wniosku, a nad całą procedurą czuwać będzie osobisty Doradca Leasingowy. Przedsiębiorcy mogą także liczyć, że Volvo dostosuje miesięczne raty i terminy płatności do potrzeb i możliwości firmy. Przy leasingu większej liczby aut, np. Volvo XC 90 dla prezesa i Volvo S90 dla dyrektorów, szwedzki producent oferuje preferencyjne warunki.

Niezawodność i bezpieczeństwo

Szwedzki koncern Volvo, chociaż jest obecnie marką globalną, która korzysta z doświadczeń najlepszych specjalistów z całego świata, nigdy nie była bardziej skandynawska. W świecie zalewanym przez zunifikowane produkty dla wszystkich, Volvo postawiło na unikalny styl oparty na wierności tradycji. W przypadku szwedzkiego producenta oznacza to m.in. wyjątkowość materiałów użytych do produkcji pojazdów, urzekający design, ale przede wszystkim wytrzymałość i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie. Dbałość o te czynniki nie kończy się na taśmie produkcyjnej. W cenę nowego Volvo wliczony mamy bowiem bogaty pakiet serwisowy. Możemy także skorzystać z usługi Volvo On Call, która zapewni nam pomoc w razie wypadku, awarii czy nawet błahego „złapania gumy”. Wszystkie te udogodnienia oznaczają, że eksploatacja naszego Volvo będzie całkowicie bezproblemowa. I o to właśnie chodzi – by czerpać przyjemność z jazdy i satysfakcję z trafionej biznesowo decyzji o zakupie aut Volvo do firmy.

 

Materiał Partnera