Wzruszający filmik z okazji Dnia Ojca

Marki prześcigają się w pomysłach, jak nas wzruszyć. Dziś naszym zdaniem zwycięża Gillette. 


Krótki filmik pokazuje, że nowe technologie odsuwają nas od siebie. Ojcowie podkreślają, że rozmów "twarzą w twarz" jest coraz mniej. Ich dzieci częściej sięgają po dobre rady wujka Google, niż szukają pomocy wśród najbliższych. Zgodnie z zaprezentowanymi statystykami, aż 84% z badanych rozwiązuje swoje problemy, korzystając z informacji w smartfonach. Tylko 13% zgłasza się po poradę do swoich ojców. 

Z okazji Dnia Ojca, marka Gillette stworzyła specjalną aplikację, poprzez którą synowie mogli zadawać pytania i otrzymywali natychmiastową odpowiedź. Byli przekonani, że rad udziela im wspomniana aplikacja. Jak się okazało, znała ich lepiej, niż mogliby się spodziewać. Finał był zaskakujący i wzruszający dla obydwu stron. Zobaczcie sami: