The Chainsmokers ambasadorami marki Tommy Hilfiger!

Laureaci Nagrody Grammy mają wnieść powiew nowoczesności oraz młodzieńczej fantazji do liczącej ponad 30 lat historii męskich linii odzieżowych marki.

Marka Tommy Hilfiger ogłosiła, że Alex Pall oraz Andrew (Drew) Taggart - znani na całym świecie artyści popowi, występujący pod nazwą The Chainsmokers - będą światowymi ambasadorami męskich linii odzieżowych marki Tommy Hilfiger od jesieni 2017 r. 

„The Chainsmokers znajdują się w samym centrum współczesnej popkultury, a ich muzyka ma odbiorców na całym świecie. Jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki stworzyli nową niszę muzyczną, łączącą takie gatunki, jak indie, pop, dance oraz hip-hop. Alex i Drew idealnie odzwierciedlają dzisiejszych odbiorców marki - ich talent, optymizm, unikatowe brzmienie oraz swobodny styl sprawia, iż wyróżniają się na scenie muzycznej. Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z nimi na niwie modowej” - powiedział Tommy Hilfiger.

„Pionierskie podejście Tommy’ego polegające na łączeniu muzyki i mody stanowi część dziedzictwa naszej odzieży męskiej. Nasza współpraca z zespołem The Chainsmokers odzwierciedla strategiczne zaangażowanie firmy w zdobywanie nowych odbiorców odzieży męskiej marki Tommy Hilfiger, m.in. poprzez prezentowanie nowych, ekscytujących kolekcji, pozytywne doświadczenia związane z zakupami oraz wygodę zakupów przez Internet. Nasza odzież męska pozostaje kluczową sferą zainteresowania podczas tworzenia planów mających na celu wykorzystanie pełnego potencjału marki Tommy Hilfiger we wszystkich regionach świata” - powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global oraz PVH Europe.

Ogłoszenie marki na Instagramie:

Założony w roku 2012 zespół The Chainsmokers sprzedał ponad 10 milionów singli i na chwilę obecną jest trzecim pod względem popularności zespołem muzycznym w mediach strumieniowych. W roku 2017 duet zdobył Nagrodę Grammy w kategorii najlepsza piosenka dance za utwór „Don’t Let Me Down,” nagrany wspólnie z Dayą, a ich inny singiel pt. „Closer,” nagrany wspólnie z Halsey, został uznany za najlepszy duet roku podczas rozdania nagród Billboard Music Awards. Teledysk do tego utworu był również pierwszym teledyskiem zawierającym tekst piosenki (lyric video), który przekroczył miliard odtworzeń w serwisie YouTube.

„Podobnie jak Tommy Hilfiger zawsze wierzyliśmy w promowanie indywidualizmu i zrywanie z konwenansami. Tommy przetarł szlaki współpracy pomiędzy branżami mody i muzyki, jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z marką, która prezentuje podobną do naszej wizję artystyczną i dzieli naszą pasję do zapewniania fanom niezapomnianych wrażeń” - powiedzieli członkowie The Chainsmokers.

Zdjęcia do kampanii promocyjnej wykonał Lachlan Bailey w San Francisco, a ekskluzywne zwiastuny filmów reklamowych będą zawierały specjalnie przygotowane fragmenty utworów zespołu. Zintegrowana kampania reklamowa odzieży męskiej rozpocznie się na całym świecie jesienią r. 2017 i będzie obejmować materiały prasowe, lokowanie produktu w mediach elektronicznych oraz zewnętrznych. Kampanii towarzyszyć będą unikatowe akcje aktywizacji konsumentów oraz eksperymentalne imprezy, których zadaniem ma być kontynuowanie unikatowej wizji marki dotyczącej promocji popkultury na całym świecie. Kampania reklamowa odzieży męskiej marki Tommy Hilfiger będzie prowadzona równolegle z kampanią promocyjną odzieży kobiecej, której światowym ambasadorem jest amerykańska supermodelka Gigi Hadid.

Jesienią 2017 r. oferta marki Tommy Hilfiger obejmująca odzież męską będzie celebrować lata 90. - tradycję w świeżym ujęciu: kolekcja ucieleśnia postawę buntowniczą charakterystyczną dla tej dekady. Kolekcje odzieży męskiej Tommy Hilfiger dostępne są na całym świecie w sklepach markowych, za pośrednictwem wybranych partnerów sprzedaży hurtowej i przez Internet na stronie www.tommy.com.